TILLBAKA EFTER EN MÅNADS PAUSE...

Hej alla fina läsare!
 
Det har gått ungefär en månad sedan jag [Alexandra] skrev om den stora blogg pausen jag skulle ta för att jag tyvärr hade väldigt mycket personligt som kom ivägen, och jag hade precis börjat mitt sista år på gymnasiet vilket ledde till att jag inte var så insatt i allt. Men nu har jag en bra rutin i det hela och har kommit igång med skolan som alla andra. :)
 
Under tiden jag varit borta har det ju såklart kommit ut ett flertal antal nyheter om Kellan, och jag tänkte att jag (efter det här inlägget) lägger upp det viktigaste som hänt medan jag var borta så att ni i alla fall har lite hum om vad som händer i Kellans liv just nu. Låter det bra?
 
 
Postat av: KLS-Crew

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback