Alla, ny släppta 'TTS: Breaking Dawn - Part 2' klipp!

Under nästan hela oktober månad släppte Summit riktigt många klipp från The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2. Det vart så många att det vart riktigt svårt att hänga med faktiskt, men som tur är hittade jag denna video som innehåller alla nya klipp som släppts från filmen!
 
Själv måste jag säga att jag avstått ifrån att kolla på material som släppts ifrån filmen (bilder & stills är lite svårt att undvika, men klipp har jag undvikit), och jag är faktiskt rätt stolt över mig själv, eftersom att jag annars inte brukar klara av sådant... Jag har ingen aning om Kellan ens är med i något klipp bland dessa som finns i videon, men ni får kika på det om ni vill, annars STOR SPOILER för er som vill vänta.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback