HELA 'BREAKING DAWN - PART 2' TEASER TRAILER!

Vad tycker ni? Ser det ut som ni föreställt er?
 

Kommentarer
Postat av: Märta

OMMMGGGG!! jag hatar egentligen vintern, men just nu längtar jag att det ska bli det!!!......

Svar: Förstår vad du menar! ;D
KLS-Crew: Alexandra

2012-06-20 - 16:06:30
Postat av: Marie

Sv: Har sett att du skickat ett mail men tyvärr så går det inte att läsa, det står bara att du har svarat..

Svar: Jag har skickat ett nytt mail igen, i detta fall eftersom att mailet jag skickat tidigare inte kommit fram p.g.a fel med MSNHotmail...
KLS-Crew: Alexandra

2012-06-20 - 16:44:42
URL: http://milakunissweden.blogg.se
Postat av: Amanda

längtar verkligen till den här filmen!!
men jag är lite förrvirad.... kommer den ut den 16 eller 14 november?? för först skriver alla den 14 och nu på trailern står det den 16 :S
skulle vara tacksam om ni svara!

Svar: Du är inte den enda som blivit lite förvirrad, så det är du inte ensam om!Anledningen till att det står att filmen kommer på bio den 16 november på trailern, är för att det är den dagen den kommer ut i USA. I Sverige, däremot, så har vi lite förtur, och får se filmen 2 dagar innan de flesta andra; alltså den 14 november.

USA Release: 16 november 2012
Sverige Release: 14 november 2012
KLS-Crew: Alexandra

2012-06-20 - 20:07:06
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback