Tillbaka från min semester i Spanien!

Hejsan alla läsare!

Efter två veckor i vackra Almeria, Spanien, så är jag [Alexandra] nu tillbaka till Sverige igen och ska fortsätta blogga här på Kellan Lutz Sweden!
 
Under tiden jag var bortrest & tyvärr inte kunde uppdatera er med nyheter, så har det kommit ut en massa nytt om Kellan [b la. från Comic Con som ägde rum den 12-13 juli]. Därför tänkte jag samla alla bilder från Comic Con i ett enda inlägg [för er som inte är medvetna om det, så är Comic Con ett stort event, och "i" själva Comic Con, så finns det en massa "små event" som man kan gå på]. Och på några av dessa event befann sig Kellan, så jag tänkte därför göra ett stort inlägg med bara bilder från de olika eventen.
 
Ha det bra så länge!
Postat av: KLS-Crew

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback