KELLAN KOMMER ATT MEDVERKA PÅ COMIC CON!

Igår [3 juli] bekräftades det av siten Pagetopremiere.com, att Kellan tillsammans med sina "familje medlemmar" i The Twilight Saga, alltså the Cullens, ska medverka i årets Comic Con! Samt Taylor Lautner som spelar varulven Jacob Black ska vara där på plats!
 
Comic Con kommer i år äga rum den 12 juli, 12:45 p.m i San Diego. Den dagen åker jag dock iväg 2 veckor på semester, men jag åker i & för sig på kvällen [den 12 juli] så jag tror nog att jag kommer hinna lägga upp bilder från eventet trots allt.
 
Observera att bilden inte är från något Comic Con tillfälle...
 
Summit Entertainment has confirmed that the entire Cullen coven will be in San Diego next Thursday, July 12 for Comic Con.  Robert Pattinson (Edward Cullen), Kristen Stewart (Bella Cullen), Taylor Lautner (Jacob Black), Mackenzie Foy (Renesmee Cullen), Peter Facinelli (Dr. Carlisle Cullen), Elizabeth Reaser (Esme Cullen), Nikki Reed (Rosalie Hale), Kellan Lutz (Emmett Cullen), Ashley Greene (Alice Cullen) and Jackson Rathbone (Jasper Hale), are scheduled to attend “The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2″ news conference prior to the panel in Hall H on Thursday at 12:45 p.m.  The news conference is not open to the public. This does not confirm that all the Cullen’s will be on the Hall H panel, but it does confirm that they will be in San Diego next week.
 
[källa]
[Bildkälla]

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback