TIPS OM EN KORT FANFIC!

Många har på senaste tiden frågat om vi kan tipsa om några bra fanfic's eller noveller som har något samband med Kellan, och jag själv [Alexandra] skriver inte några noveller eller fanfic's på grund av tidsbrist, men det finns väldigt många talangfulla människor där ute som gör det!

Ett tips är fanfiction.net, där hittar du i princip vilket fanfic du än vill läsa, sök bara på 'Kellan Lutz' så kommer flera fanfics om Kellan upp!

Men jag vill gärna tipsa er om en fanfic som jag läste här om dagen.
Den heter Helpless och är i Emmett Cullen's perspektiv, det är en one-shot vilket betyder att det endast är ett kapitel.
Den handlar om vad som kanske skulle ha hänt om Edward verkligen fick chansen att göra en abort på Bella?

LÄS FANFIC'EN HÄR!

Postat av: KLS-Crew


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag skriver en fanfic/novell på www.breessecondchanse.blogg.se (felstavat jag vet...), den handlar inte speciellt mycket om Emmett/Kellan men flera tycker att den är bra :) Läs den gärna ;) Men läs Brees Second Chance innan ni läser In the Darkest Shadow, om någon nu skulle vilja läsa :)

2012-01-06 - 22:33:44
URL: http://cullens.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback