ANG. KLS - FILMSIDA!

Hej alla läsare!

För ca. 2 veckor sedan meddelade jag er att en Filmsida med all information om Kellan's filmer & serier som han medverkat i skulle öppnas upp, tyvärr kommer det inte att bli så för än på ett tag!

Anledningen är att källan som jag använder, KellanLutzOnline.com, har för tillfället lagt till sin site för några uppdateringen på siten och det är just där ifrån som all information om hans filmer & serier finns, och utan den siten kan jag tyvärr inte skriva om fler filmer för tillfället och det får därför vänta för ett tag.

Vi får hoppas att deras site öppnas upp igen, snart, eftersom att det skulle göra det väldigt enkelt för mig att leta upp information om både filmerna & serierna. Vi meddelar självklart när vår Filmsida kommer öppnas upp.

Postat av: KLS - Crew

Kommentarer
Postat av: Hanna

jätte fin blogg, länkbyte? <3

2012-01-26 - 16:12:52
URL: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback