BLOGGEN HAR VARIT OFF ETT TAG

Hej alla läsare!
Förlåt för att ni tyvärr inte fått någon uppdatering på bloggen i ca. 2½ dagae nu!
Är verkligen ledsen för detta, men jag har haft så mycket att göra att jag helt enkelt inte ens har haft tiden att ens titta på min egna dator!

Det är också så att det tyvärr inte finns så mycket att skriva om Kellan just nu, men det finns b la. saker att skriva om The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 där Kellan har en ganska så stor roll, så det finns fortfarande saker att skriva om honom.

Det är ganska privata saker som hindrat mig från att blogga, men även b la. läxor och prov som jag helt enkelt har tillbringat fritiden att plugga till, hoppas ni förstår!

Jag försöker göra mitt bästa,
/Alexandra [KLS - Crew]

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback