LUCKA FEMTON

I LUCKA FEMTON HITTAR DU...

Svar på frågorna från frågestunden!

Fråga: Hur gammal är du [Alexandra]?
Svar: Jag är 15 år gammal, fyller 16 nästa år!

Fråga
: Hur kom du på idén att blogga här [på kellanlsweden]?
Svar: Jag har alltid varit väldigt intresserad av Kellan och hans talanger, så som att han hjälper väldigt många och hans fantastiska skådespel i alla filmer & serier han medverkar i!
Efter ett tag då jag hade läst den officiella sidan om Kellan i USA [Kellan Lutz Online] så började jag leta efter en svensk blogg om Kellan men hittade ingen, så jag tänkte "varför inte starta en egen blogg om honom, då?" och så gjorde jag det, och nu är det här den första & största blogg om Kellan Lutz i Sverige!


Fråga
: Har du sett filmen Immortals, i så fall, vad tycker du om den?
Svar: Ja, jag har faktiskt sett Immortals! Jag tycker att immortals var väldigt bra först och främst, en väldigt annorlunda film om man gemför med andra Action filmer. Den var väldigt unik på något sett, den handlade ju främst om dem grekiska gudarna och Kellan spelade ju en grekisk gud vid namn Poseidon och som vanligt, var hans skådespel väldigt bra och unikt på sitt eget sett. Ska jag betydsätta filmen får den 5/5 stjärnor!

Fråga: Vilka är alla filmer & serier som Kellan medverkat i?
Svar: Se en lista över alla filmer HÄR.

Fråga
: Vilka filmer & serier som Kellan har medverkat i har du sett?
Svar: Hittills har jag sett serien Generation Kill, The Twilight Saga: Twilight, New Moon, Eclipse & Breaking Dawn Part 1, A Warrior's Heart & Love, Wedding, Marriage & Immortals.

Generation Kill: Serien tycker jag är väldigt rolig ibland men den handlar främst om den 40 första dagarna av Irak-kriget och Kellan spelar en av soldaterna. Man får följa med i en resa som man aldrig skulle förstå sig på i verkliga livet, men dem visar väldigt mycket hur det var att arbeta som soldat under det kriget och ibland kan det vara riktigt hemskt. Men serien får i alla fall 4/5 stjärnor!



The Twilight Saga
: Filmerna handlar inte så mycket om Kellan's karaktär, Emmett Cullen, utan främst om kärleksparet Bella Swan och Edward Cullen. Men Kellan har fortfarande en ganska speciell och unik roll i filmerna, utan honom skulle det inte bli speciellt mycket Emmett som man skulle få 'se'. Jag har alltid tyckt att Kellan är gjord för rollen som Emmett Cullen, dem båda har nästan exakt samma intressen och båda är väldigt tävlings inriktade men på ett roligt sett... Filmerna får 4½/5 stjärnor!



A Warrior's Heart
: Tyvärr så har inte filmen släppts på bio i Sverige och det är väldigt synd, men anledningen till att jag såg filmen var att jag åkte upp till USA under en helg för att hälsa på min kusin och under en lördag så drog jag med min kusin till en biograf för att få se A Warrior's Heart och den tycker jag också var väldigt bra. Man får följa med Kellan's karaktär, Conor Sullivan, genom en resa med både sorg och glädje och filmen är väldigt romantisk tycker jag. Den får 5/5 stjärnor!



Love, Wedding, Marriage
: Den här filmen har verkligen allt med komedi att göra, så den är verkligen att rekommendera för alla som gillar komedi filmer! Det handlar om ett par som gifter sig, som då är Kellan's karaktär Charlie och hans flickvän. När sedan Charlie's fru får reda på att hennes föräldrar skilt sig, hamnar dem i en massa problem... filmen får 3½/5 stjärnor!



Fråga
: Kan du inte påbörja en Kellan-relatierad tävling någon gång?
Svar: Jag har fått den här frågan väldigt många gånger, och jag har verkligen försökt att fixa till en tävling för er läsare, men problemet är att så fort jag påbörjar något så kommer alltid något med skolan i kläm, som ett prov som jag måste plugga till och jag har väldigt många andra, lite mer privata saker som kommer väldigt mycket i vägen för bloggandet. Men jag ska försöka fixa det så snabbt som möjligt!

Fråga
: Varför var en av världens snyggaste killar [nu syftar jag på Kellan] så himla ful i The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1? I really don't get it...
Svar: Ja, du... Det beror helt enkelt på vilken smak man har! Men det kan även bero på sminkören som har sminkat Kellan till sin karaktär, Emmett Cullen, som kanske gjort något som inte ser så bra ut på Kellan... som på något sett kanske förstört hans utseénde. Men det beror helt enkelt på vilken smak man har, själv tycker jag att Kellan's utseénde varit bäst i The Twilight Saga: Eclipse, där såg han verkligen ut som Emmett Cullen!

Fråga
: Vet du några noveller om Kellan?
Svar: Jag läser en hel del noveller/fanfic's, och jag har läst en del fanfic's om Kellan, men eftersom att jag inte vet vilken smak som ni andra har i fanfic's/böcker så kan jag rekommendera http://fanfiction.net som en av dem bästa fanfiction sidorna, där är det bara att söka på 'Kellan Lutz' i sök-rutan så kommer en massa träffar på noveller om Kellan fram!
Fråga: Vad tycker du om Kellan's nya hårfrisyr?
Svar: Jag vet inte riktigt, jag gillade mer när man hade sitt hår på huvudet, men jag tror nog bara det är en vane sak... men jag skulle helst vilja se honom i sitt förra hår igen!


Fråga
: Kan du fixa en Blogresponse?
Svar: En Blogresponse är efter många om och men är till slut fixad på bloggen under bubblan 'Information'!


Fråga
: Varför skrevs det på kellanlsweden att Breaking Dawn - Part 1 var från 15 år när det stog på SF's hemsida att den är från 11 år?
Svar: Eftersom att Statens Medieråd först hade bestämt sig för att TTS: Breaking Dawn - Part 1 skulle få 15 års-gräns så meddelade vi det i ett inlägg här på bloggen också, men efter att Nordisk Film överklagat beslutet om 15 års-gräns två gånger, så ändrades filmen till 11 års-gräns och du kan läsa mer om det här.

Fråga
: Vilken är din favorit bild på Kellan?
Svar: Jag har sjukt många favorit bilder, men just nu är det den här, only because...


TACK FÖR ALLA FRÅGOR, VI SER FRAM EMOT NÄSTA FRÅGESTUND!

Kommentarer
Postat av: Lisa Bergström

Tack för alla jättebra svar! Såg precis love, wedding and marige och jag totalt älskade filmen! Kellan var så jäkla snygg i den!! :D

2011-12-15 - 12:25:47
URL: http://finastelisa.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback