Viktigt meddelande - Kellan Lutz Sweden läggs ned...

Hej alla fina läsare!
 
I och med det här inlägget kommer Kellan Lutz Sweden från och med idag, 28 november [2012], läggas ned helt och hållet. Detta innebär att ingen uppdatering med information om Kellan Lutz och hans liv kommer att komma upp på sidan något mer. Det är tråkigt att det verkligen behövde sluta så, men ni läsare har säkert redan märkt av det att uppdateringen inte är på särskild hög nivå längre heller...
 
 
Jag [Alexandra] personligen, tycker det är riktigt tråkigt att jag behöver lägga ned den här sidan. Den har varit en del av mig i över 1 års tid nu, och jag har alltid älskat att göra det jag gör; blogga om Kellan Lutz! Men som de flesta andra, kommer skolan i vägen för mycket. Det har jag märkt av ännu mer nu de senaste månaderna. Jag går mitt sista år i högstadiet nu, och pressen är så stor att man knappt hinner med några fritids aktiviteter heller. Jag känner att jag behöver prestera så bra och så mycket som möjigt för att jag ska nå upp till de mål dit där jag vill komma. Bloggens nedläggning har ingenting att göra med att jag inte tycker om och beundrar Kellan längre, tvärtom, om inte så har jag nog under denna tid som bloggen varit igång blivit ännu lite mer förälskad i honom, och det var ju så att jag faktiskt startade denna blogg från början för min egen skull. Men privat livet, skolan och fritids aktiviteter kommer i vägen så himla ofta nu att det helt enkelt inte går att ha kvar bloggen längre.
 
Jag hoppas att ni läsare som hängt med under Kellan's resa har njutit av det och tyckt om det ni läst på sidan hittills! Vill ni fortsätta följa Kellan's resa, hänvisar jag er till kellanlutzonline, som dagligen uppdaterar om nya nyheter om Kellan.
 
Kellan Lutz Sweden kommer inte att tas bort, bloggen kommer stå kvar precis som den är så att Du när som helst kan komma och kika tillbaka i arkivet när du helst känner för det. Möjligheten för er att kommentera detta inlägg har jag dock tagit bort, för att hindra spamm med reklam etc.
 
Om du är Affilate på sidan, så är det okej för Dig att ta bort Kellan Lutz Sweden bland era länkningar på Din egen blogg, om du vill.
 
Tack för det härliga året med er läsare, det kanske låter långt, men det kändes ändå inte riktigt tillräckligt!
Kram Alexandra
Trackback