KELLAN TWITTRAR OM WORLD TRADE CENTER

Igår, 11 september, var det exakt 10 år sedan då flera människor miste livet, någon person som förlorade kanske en mamma, en pappa, en syster eller bror, faster, moster, morbror, farbror, kanske en vän; vem som helst!
På grund av terrorattackerna för 10 år sedan mot dem två tvilling tornen i New York.

Det är nog en dag ingen kommer glömma.
Jag minns ju inte så mycket, jag var ju bara ungefär 5 år då, och visste ingenting.
Men nu efter några år i skolan så har man fått reda på mer och mer information om vad som hänt och jag tycker det är jätte hemskt att prata om, tänk bara på dem som kanske miste någon som man verkligen älskar.
Jag skulle inte kunna klara av det, det skulle vara för hemskt att vara där och se vad som händer med dem alla drygt 3 000 personer som dog under terrorattackerna mot World Trade Center.

Som vi alla i alla fall vet befinner sig Kellan just nu i New York för New York Fashion Week och han twittrade även igår [11 september] om World Trade Center.



Kellan Lutz
kellanlutz Kellan Lutz 
 
It's a remarkable feeling being here in NY and remembering 10 years ago. There is so much love and unity in this city. Never Forget
[Källa]

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback