ANG. MEDBLOGGARE PÅ KELLANLSWEDEN

Några stycken har börjat fråga om man kan ansöka som medbloggare här på KellanLSweden och jag tänkte skriva ned lite saker här så att det gör lite saker klara för er läsare.

Man kan och får ansöka som ny medbloggare här på KellanLSweden när man vill och hur man vill (genom en kommentar, eller att skicka mail).

Men, jag sparar den ansökningen under ett dokument som jag har på datorn och har kvar dem tills jag verkligen vill ta in en medbloggare.

Nu är det tyvärr inte så mycket att skriva om kellan, men när det börjar strömma in nyheter och information om Kellan kommer det vara högst troligt att jag tar in en ny medbloggare.



[Originalbild: Bildkälla]
[Bild redigering: KLS-Crew]


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback