VECKANS KELLAN - FAN [V. 39]



1. VAD HETER DU?
Sv: Johanna

2. VART I DETTA AVLÅNGA LAND BORD DU?
Sv: Utanför Uppsala

3. HUR GAMMAL ÄR DU?
Sv; 13, 14 i oktober

4. HAR DU EN EGEN BLOGG?
Japp; http://johannabestabilling.bloggplatsen.se/

5. NÄR OCH HUR UPPTÄCKTE DU KELLAN FÖR FÖRSTA GÅNGEN?
Sv: Jag upptäckte honom när jag såg Twilight för första gången hos min kusin.

6. VILKA FILMER HAR DU SETT SOM HAN [KELLAN] MEDVERKAT I?
Sv: Jag har sett flera stycken, men kommer inte ihåg vad dem heter förutom Twilight.

7. GILLAR DU KELLAN I MÖRKT ELLER BLONT HÅR?
Sv: Blont

8. VILKEN ÄR DIN FAVORIT BILD PÅ HONOM IRL?


9. VILKEN ÄR DIN FAVORIT BILD PÅ HONOM IFRÅN NÅGON AV HANS FILMER?-


10. HUR HITTADE DU HIT TILL KELLANLSWEDEN.BLOGG.SE ?
Sv: Du kommenterade på min blogg.

11. ÄR BLOGGEN BRA/DÅLIG?
Sv: Bra

12. SKA VI FÖRSÖKA FÖRBÄTTRA NÅGONTING PÅ SIDAN?
Sv: Inte vad jag kommer på.

13. VAD GILLAR DU BÄST MED KELLAN?
Sv: Att han är snäll och så snygg!

14. FINNS DET NÅGOT DU GILLAR NÅGOT MINDRE MED KELLAN?
Sv: Det tror jag inte.

15. HUR SKULLE DU REAGERA OM DU TRÄFFADE PÅ KELLAN EN DAG?
Sv: Jag skulle skrika och typ dö haha... Nej, men jag skulle bli helt crazy!

16. NÅGOT ÖVRIGT DU VILL TALA OM?
Sv: Nepp!

Tyvärr så blev det något problem med länkarna till bilderna som Johanna skickat in, så om du ser det här Johanna; Bifoga gärna bilderna som du hade länkat i mailet så att vi kan få upp dem på sidan!
Update: Nu är det fixat!

Vill du också svara på dessa frågor och därmed få publiceras upp på sidan i ett inlägg?
Kopiera frågorna och svara på dem och skicka dem sedan till [email protected]

Postat av: KLS-Crew

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback