KELLANLSWEDEN ÄR TILLBAKA!

Hej alla fina läsare där ute!

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja, men jag vill i alla fall börja med att be så mycket om ursäkt för att ni inte kunnat komma in här på sidan i ungefär 1½ dag!
Jag tar allting från början...

För ungefär 2 dagar sedan så skulle jag publicera upp ett inlägg här på sidan, och när jag gjorde det så stod det att sidan inte kunde visas. Jag klickade mig in på adressen kellanlsweden.blogg.se men då står det att bloggen är borttagen!

Jag fick genast panik och kontaktade Blogg Esse's kundservice på direkten, efter ungefär 1½ dag fick jag svar av dem och dem skriver till mig att jag inte borde skriva [källa] i alla inlägg, för det kan göra att bloggen spammas och därmed låsas.

Så nu måste jag faktiskt sluta med att skriva [källa] i alla inläggen, men ni ska veta att den källan som vi använder oss utan här på sidan är endast KellanLutzOnline.com, det är den största sidan om Kellan Lutz i USA och därmed använder vi oss utav den källan.

Ännu en gång, jag ber om ursäkt för att ni trodde att jag lagt ner bloggen utan att ens ha varnat er!
Postat av: Alexandra [KLS-Crew]

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback