STOR BLOGG PAUSE PÅ KELLAN LUTZ SWEDEN

Hejsan allihop!
 
Det var ett riktigt bra tag sedan som jag [Alexandra] skrev om någonting nytt här på Kellan Lutz Sweden, och den enda anledningen som jag faktiskt kan skylla på är skolan. Jag har precis börjat mitt tredje & sista år på gymnasiet, och pressen är så enorm att jag helt enkelt inte kan hantera mer stress än det jag redan har nu.
 
Just därför, så tänkte jag ta en blogg pause från bloggen. Bara ta ett break, så att kalla det. Dock vet jag inte hur länge denna pause kommer att vara, det kan vara allt mellan veckor & månader. Det är bara det att jag vill jätte gärna komma in i mitt arbete i skolan, få någon slags rutin i det hela och sen börja ta tag i bloggen igen. Jag vill absolut inte lägga ner sidan, det känns så himla onödigt eftersom att jag fortfarande gillar Kellan lika mycket som när jag började skriva om honom. Så detta har ingenting med att jag inte gillar Kellan längre!
 
 
Så, förhoppningsvis är jag tillbaka inom ett par veckor eller månader,
det återstår och se.
 
Ni läsare får ha det bra så länge!
Postat av: KLS-Crew

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heey! ASSÅ TACK SÅ MYCKET FÖR DEN HÄR BLOGGEN! har letat överallt efter en kellan lutz blogg!! TACK TACK TACK! hoppas du börjar blogga igen snart! :D

2012-09-18 - 13:03:45
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback