SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN

Nu är frågestunden avslutad & ni har fått chansen att ställa så många frågor ni bara vill om antingen Kellan eller om mig [Alexandra]. Jag har tänkt så att jag först svarar på alla frågor som är relaterade till Kellan, och efter det svarar jag på de frågor som var relaterade till bloggen och om mig [allt i samma inlägg].

Frågor om Kellan:

Vilken favorit färg har Kellan?
Kellan har direkt inte någon favorit färg, men om han måste välja så har han sagt att han gillar ljusa färger. Det gör honom glad!

Har Kellan en flickvän, vad heter hon i så fall?
Ja, Kellan dejtar Sharni Vinson.


Vart kan man köpa saker [prylar] som är relaterade till Kellan?
Det är inte så jätte enkelt att hitta egentligen, eftersom att det tyvärr inte finns så mycket merchandise som har något med Kellan att göra, men kikar man in på exempelvis Discshop & CDON så kan man ju hitta en massa filmer & serier Kellan medverkat i.

Vad har Kellan för mobil & finns det några bilder där man ser honom med mobilen?
Det finns tyvärr inte så jätte många bilder på Kellan med sin mobiltelefon, senaste gången han blev fångad med en mobiltelefon i handen var när han var ute i New York den 19 april [2012]. Man ser inte så jätte tydligt, men jag tror att det är en iPhone [4?] han håller i handen! [Se bilder nedan]


 


Hur länge har Kellan & Sharni Vinson dejtat?
Vet inte riktigt säkert, men de har i alla fall dejtat i över 6 månader, det kan vi lova!

Kommer Kellan att vara med på MTV Movie Awards i år?
Ingenting är bekräftat än, så vi har inte en susning... men vi får alltid hoppas på att han dyker upp!

Hur lång är Kellan?
Han är 6'1 cm, vilket motsvarar ca. 185-190 cm här i Sverige!

Vilken skostorlek har han?
Han har skostorleken 11 i USA, vilket motsvarar ca. 44-45 i Sverige.

Vilken var Kellans första film?
Det första media projekt Kellan faktiskt gjorde var att medverka i en episode av serien Six Feet Under [episoden heter Hold My Hand]. Serien spelades in år 2005 & då var Kellan 20 år gammal. Men hans första film projekt [där han alltså medverkat i en film] var Stick It från 2006. Där var Kellan alltså 21 år gammal.

Vilket är Kellans nästa film projekt?
Vad vi vet så är filmen Syrup färdiginspelad, men vi har ännu inte något fast release datum än. Det har ju även ryktats om att han ska vara med i en film som heter Bumped, men vi har tyvärr inte hört så mycket om den. Hans roll som Tarzan i filmen Tarzan har ju även blivit bekräftad, men vi har ingen info om när inspelningen till den filmen börjar...

Vart kan man köpa Kellans kollektion med Abbot+Main & Dylan George?
Helt ärligt har jag ingen aning, men man kan kolla in deras officiella websida för mer info: abbotmain.com



Jag har hört att Kellan & hans co-star Peter Facinelli var nära vänner under The Twilight Saga inspelningarna, men är dem det fortfarande?
Svårt att säga faktiskt, det sägs ju att de var väldigt nära vänner, och då kom det även ut bilder på dem där de hängde tillsammans under fritiden, men det har de inte gjort på senaste tiden. Jag tror nog det kan bero på att dem båda haft fulla scheman & kanske inte har haft tid att ses.

Frågor om bloggen & om Alexandra:

Hur gammal är du?
Jag är 16 år gammal [fyller år den 10 mars].

Vart bor du?
Jag bor i en liten ort strax utanför Stockholm!

Vilken musik brukar du lyssna på?
Hm, svårt att säga. Brukar lyssna på den slags musik som mitt humör är på för just den stunden. Men om jag bara ska välja random, så lyssnar jag mycket på b la. Paramore, LMFAO, Jennifer Lopez, P¡nk, m. fl.

Vad tycker du om Kellan?
Till att börja med så älskar jag hans skådespel, jag gillar hans utseénde, hans personlighet & hans sett att se på saker & ting. Jag har gillat Kellan i många år, och jag har nog aldrig "stött på" en sån skådespelare som är så "down to earth", så att säga.

Hur upptäckte du Kellan?
Som många andra såg jag Kellan för första gången i filmen Twilight [eller jag lade rättare sagt ögonen för honom då, jag har ingen aning om jag faktiskt hade sett honom i någon annan film innan], men eftersom att man dock inte fick se så mycket av honom där började jag kolla in några av hans andra film projekt han gjort. Och tja, man kan väl säga att jag blev lite smått beroende av honom efter det, hehe!

Har du träffat Kellan i verkligheten?
Jag skulle bli väldans glad om jag kunde få svara "JA" på den här frågan... men tyvärr inte, jag har inte träffat Kellan i verkligheten än!

Hur hög är statistiken på bloggen?
Det brukar ligga runt 200-350 unika besökare varje dag!

Vilken är din favorit photoshoot med Kellan?
Oj, har jag hur många som helst! Men om jag måste välja en så får det bli en photoshoot för Abbot+Main!


 


Vad skulle du göra om du träffade Kellan på riktigt?
Inte svimma i alla fall [!], men jag skulle nog försöka lugna ner mig, och be om en autograf, bild & en liten kram kanske? :)

Vart hittar du all information som du skriver på bloggen?
Använder mig utav olika källor om Kellan [b la. KellanLutzOnline & KellanLutzSpain], men jag googlar även väldigt mycket!

Vart kan man skicka in bilder etc. till er?
Antingen skickar ni in det till vår mail [[email protected]] eller så kommenterar ni helt enkelt bara något av våra inlägg.

Började du gilla Kellan för att han var med i Twilight, eller gjorde du det innan han var med i den filmen?
Detta hör väl lite till frågan jag svarat på lite längre upp... Men om jag ska vara ärlig så vet jag inte om jag hade sett några filmer med Kellan innan Twilight, jag kan ha gjort det, men då har jag verkligen inte märkt av honom, så att säga. Jag fick ögonen för honom i Twilight, och började se fler av hans filmer efter det, och så började jag bli smått beroende!


 


Har du något favorit citat som Kellan sagt?
Svårt val, men ett citat jag verkligen gillar är det här [om berömmelsen]:
But it's definitely been humbling. To have someone who wants to take a picture with me or get an autograph, I mean, I'm just a normal person who acts. It's all for them so I'm quite happy to do it.

Föredrar du Kellan i mörkt eller ljust hår?
Jag gillar honom mest i sitt naturliga ljusa hår, men hans mörka är inte heller helt fel!

TACK FÖR ALLA FRÅGOR, VI SER VERKLIGEN FRAM EMOT NÄSTA FRÅGESTUND!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback