INGEN UPPDATERING 29 MAJ - 1 JUNI


Jag tänkte bara snabbt informera er om att det tyvärr inte kommer bli någon uppdatering från den 29 maj - 1 juni. Detta på grund av att jag [Alexandra] ska åka iväg på en klassresa, som jag & mina klasskompisar samlat in pengar till enda sedan 3:e klass! Och nu äntligen efter 6 år ska vi åka iväg. :)

Och för att få er lite nyfikna, så tänker jag nu berätta att en ny design för sidan snart är klar!
Jag är själv väldigt nöjd, eftersom att designern gjort ett väldigt bra jobb, och jag hoppas att även ni också kommer gilla den. Dock är det ännu oklart när designen kommer komma upp på sidan.

Ha det bra så länge!
Postat av: Alexandra

Kommentarer
Postat av: Mickan - / My Life In My Words

Då har du hittat någon annan som gör design åt dig, :)

Kul, men hade varit bra om du hade mailat mig om det :)

2012-05-30 - 00:27:17
URL: http://miickzz.blogg.se/
Postat av: Cicci - SGN Ägare

Lagt till er nu :)

2012-06-03 - 10:18:57
URL: http://selenagomeznew.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback