KELLANLSWEDEN FILMSIDA!

[Still från The Comeback]

Flera av våra läsare har nu länge önskat sig att en Filmsida i samband med Kellanlsweden ska öppnas, där all information om Kellan's filmer & serier kommer upp. Där man b la. kan läsa handlingar till filmerna/serier, se stills & klipp & trailers.

Nu har jag faktiskt fixat till en filmsida!
Det tog ungefär 2 dagar att även fixa en design till Filmsidan, och jag säger STORT TACK till TaylorFever.nu för att ha fixat en sådan fin design till sidan och hjälpt mig med ett av dem största stegen i en blogg - designen!

Dock, så kommer det ta några dagar innan Filmsidan kommer vara tillgänglig eftersom att jag [Alexandra] måste leta upp information om alla filmer & serier samt uppdatera med stills osv.

Jag kommer meddela på här på sidan, kellanlsweden, när Filmsidan finns tillgänglig att besöka!

[Bildkälla: KLOGallery]

Postat av: KLS-Crew

Kommentarer
Postat av: Bieber Ever

Åh vad kul :)

2012-01-02 - 18:59:36
URL: http://bieberever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback