KELLAN I ISRAEL FÖR 'AMERICA'S VOICES IN ISRAEL'


Varför åkte du till Israel? Vad är din första syn om Israel?
Det här är faktiskt min andra gång här [i Israel]; jag var här förra året privat. Jag ville uppleva något nytt och spännande. Jag visste inte mycket av vad Israel hade & kunde erbjuda. När jag sa till mina vänner att jag skulle åka dit för 1 vecka, tyckte dem att jag var en tokig. Jag kände bara att Israel är en av världens mest historiska länder i världen. Jag älskar historia och ville verkligen se det. Jag mötte dem mest snällaste, trevligaste folket jag någonsin träffat i mitt liv. Dem 'utbildade' mig genom att ta mig omkring Israel. Det var som en välsignelse... jag trodde inte det var så mycket att göra i Israel.



Tja, det är bra att höra. Så vad tycker du folk omkring här i världen ska veta om det här landet?
Mina vänner som tyckte jag var galen, dem vet bara inte vad som pågår. Många medior misstolkar saker och fyller våra huvuden med saker som inte är sanna över huvud taget. Jag har så kul, folket är fantastiskt. Jag älskar verkligen det här; jag hoppas jag kan komma tillbaka varje år.

Hela artikeln/intervjun här.
Bildkälla


TEXTEN ÄR ÖVERSATT AV KLS-CREW, KOPIERAR/ANVÄNDER DU;
LÄNKA TILL KELLANLSWEDEN.BLOGG.SE

Kommentarer
Postat av: Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H, Ashley Tb

SV: Självklart går det bra. En länk till din blogg finns nu på http://www.breakingfree.se/wwwsite/affiliates/

2011-09-16 - 21:38:45
URL: http://www.breakingfree.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback