SIDAN VAR ETT KAOS IGÅR!

Hej alla fina där ute. :)

Vill börja med att be omursäkt för om hur sidan såg ut igår [onsdag].
Jag [Alexandra] skulle nämligen fixa till en länk i menyn, men eftersom att jag lade in den på fel ställe blev hela designen på bloggen förstörd och sidan såg ärligt talat ut som ett kaos - men tack för att ni i alla fall besöker sidan idag, jag kunde tyvärr inte skriva något inlägg om att jag skulle fixa det heller eftersom att inläggen inte syntes!

Men det ska inte hända igen [det kan jag lova er tusen gånger om] och uppdateringen rullar på som vanligt nu och allting hoppas jag ser ut som det ska.
Ser du att något ser konstigt ut på något sett så maila eller skicka in en kommentar så fixas det till så snabbt som möjligt!

Det var det jag ville meddela er läsare och säga tack för att ni besöker bloggen och igår [7 september] fick jag rent ut en chock av hur hög statistiken på bloggen var - med tanke på att den knappt funnits i dag!
Tack så jätte mycket. :)


/KLS-Crew


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback