BLOGGARE#1 - ALEXANDRA

Trots att denna sida endast är tillägnad den fantastiska skådespelaren [och modellen] Kellan Lutz, så är det alltid någon eller några läsare som vill veta mer om vem som står bakom allt arbete som finns i bloggen. Jag [Alexandra], ska presentera mig lite snabbt så att ni läsare kan bekanta er med den - än så länge - enda bloggerskan på Kellan Lutz Sweden.

Jag heter som sagt Alexandra, och är 16 år gammal. Jag är född 10 mars 1996 och bor i Stockholm tillsammans med min familj. Min familj består utav mamma, pappa & två yngre syskon. Just nu går jag mitt sista år i grundsskolan [alltså årskurs 9] och ska börja på 1:a gymnasiet nu till höst. När det gäller ämnet 'skola', så har jag aldrig varit speciellt nervös inför nya år i grundskolan, men inför gymnasiet är jag nästan livrädd. Eftersom att jag själv vet att det är mycket större krav & mål man ska uppnå i gymnasiet än i grundsskolan så brukar jag lätt stressa upp mig över att tänka på sådant, men jag försöker leva i nuet & ta dagarna som dem kommer så gott jag kan!

Under fritiden idrottar & tränar jag ganska så ofta, upp till 4-5 gånger/veckan. Jag spelar även amatör teater & har gjort det sedan jag var 9 år gammal. Tidigare spelade jag piano & även trumbon, men tröttnade eftersom att jag inte har det musik intresset. Jag älskar bara att lyssna på musik [som jag naturligtvis själv gillar], men att spela musik är en helt annan grej, absolut inte min typ av hobbie. Annars så tillbringar jag mycket av min fritid åt att läsa böcker, har flera bokhyllor hemma fullsmockade med böcker & tycker jag om en bok läser jag den så många gånger att jag till slut kan varenda liten mening i boken.

Hur ska jag beskriva mig själv som person?

Jag vet & har hört det minst 100 gånger att jag är väldigt ambitiös, och har i princip alltid vetat vad jag vill göra utav min framtid. Min största dröm är att få utbilda mig till advokat, och jag är så himla ivrig att flytta till "the land of dreams" - USA. Det har jag velat så länge jag kan minnas & jag längtar än i dag till den dag då jag fyller 18 år & får påbörja min resa! Annars är jag en väldigt blyg tjej, jag öppnar upp för mina nära, men träffar jag någon ny kan det ta lite tid innan jag känner mig bekväm & då börjar jag slappna av lite. Jag hatar att påbörja något utan att avsluta det, jag tänker nästan som om... "har du påbörjat ett liv måste den personen också avsluta det". Jag tror & försöker alltid tro att alla människor gör olika saker av olika anledningar.

Första gången jag såg Kellan i en av hans filmer var - som dem flesta andra - i The Twilight Saga filmerna. Men jag hade inte riktigt 'ögonen' för honom då och fokuset på honom var inte så värst mycket att man knappast lade märket till honom. Men när jag sedan såg ett av hans film projekt; A Nightmare On Elm Street blev jag nästan helt paff och kunde knappt sluta tänka på honom! Jag försökte se varenda film han medverkat i och letade fakta om honom vart jag än kunde finna det! Efter ca. 2 månader när jag börjat känna igen Kellans namn riktigt ordentligt så började jag söka efter en svensk blogg om Kellan. Jag hittade ingen och blev lite besviken, men istället läste jag USA:s största sida om Kellan och fick senaste informationen därifrån. Efter några månader så tänkte jag: "Varför inte starta en egen Kellan-blogg?" och så gjorde jag det, och nu är den alltså här - Kellan Lutz Sweden!

Kontaka mig på andra sätt:

  • Personlig twitter [länk]
  • Personlig mail [länk]
  • kellanlsweden's mail [länk]
  • Kommentera inlägg [länk]

Postat av: KLS-Crew


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback