AFFILIATES / LÄNKBYTEN

Acceptera och respektera beslutet att vi inte utför länkbyten med personliga bloggar - alltså bara fan bloggar som exempel vis handlar om en eller flera skådespelare, förtfattare, filmer osv.

Ett länkbyte med oss utförs via vår mail [[email protected]] eller via en kommentar här på bloggen.
Vi lägger endast upp Text-Länkar, alltså inga Bild-Länkar.
Har du inte länkat tillbaka till oss på KellanLSweden inom en vecka på din blogg, tas din länk till din blogg bort från våra länkbyten.

Ska du utföra ett länkbyte med oss och använda en bild?
Använd gärna den här ikonen:

[Klicka för större]


Postat av: KLS-Crew

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej!!

Är super intresserad av ett länkbyte, går det bra att jag skriver det här bland kommentarerna?:}

2011-11-15 - 17:47:50
URL: http://robstensweden.blogg.se/
Postat av: Ruth

Hejsan!

Ser att ni har mycket länkar men jag undrar om det finns plats för en till?

Jag förstår om du inte vill men tänkte det var värt att fråga i allafall!:)



PSKellan borde spela Finnick i The hunger Games!DS

Postat av: Marie

Hej! Jag hade velat göra ett länkbyte ifall du har plats för en till? :)

2012-06-07 - 18:30:11
URL: http://tvdtts.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback