TWILIGHT FAN EVENT 28 OKT 2011!

Igår, som dem flesta vet, så arrangerade Zap Events, Nordisk Film samt SF Bio ett stort Twilight Fan EventHovet i Stockholm där fansen fick möta Robert Pattinson (Edward Cullen) och Ashley Greene (Alice Cullen) från The Twilight Saga filmerna!

Jag [Alexandra] befann mig där och stod vid VIP området, och jag tyckte det var helt underbart!
Det var verkligen en kväll som jag tror folk som var där [samt andra personer som tittade på Livestreamingen] sent kommer glömma!
Jag fick både jätte bra bilder på Robert & Ashley, samt autografer och så fick jag röra vid dem, det var helt otroligt!
Det känndes så overkligt och det gör det fortfarande...

Men jag undrar om ni läsare vill att jag ska skriva ett inlägg med några detaljer från hela dagen som kanske lägga upp några bilder från kvällen [kan tyvärr inte lägga upp alla, det är alldeles för många och skulle ta minst hela dagen, haha!]

Så, kommentera gärna med vad ni tycker?
Ska jag publicera ett inlägg om hela dagen, samt lägga upp bilder från kvällen?

Postat av: KLS-Crew


Kommentarer
Postat av: Lisa

HEJ! Jag var också där precis som du och hade VIP och fick autografer, röra och prata med Ashley & robert! Det var verkligen bästa dagen i hela mitt liv! :D Vore superkul om du la ut lite bilder, jag fick tyvärr inte så många..

2011-10-30 - 15:11:10
URL: http://finastelisa.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback