LUCKA FYRA


I LUCKA FYRA HITTAR DU
...

Roliga citat av Kellan's karaktär Emmett Cullen i The Twilight Saga!
  1. "Visst är det kusligt?" - Twilight, sid. 387
  2. "Du har inte förändrat alls, jag hade föreställt mig något helt annat, men här står du, lika röd i ansiktet som vanligt" - New Moon, sid. 26
  3. "Det gills inte förrän hon är vid medvetandet, Rose" - New Moon, sid. 498
  4. "Jag måste bara stick iväg en kort sekund, gör inget roligt utan mig!" - New Moon, sid. 26
  5. "Jag är väldigt glad över att Edward inte dödade dig, allt är så mycket roligare med dig här" - Eclipse, sid. 93
  6. "Ramlat igen, Bella?" - Eclipse, sid. 342
  7. "Du lägger beslag på bruden. Låt mig dansa med min lillasyster, det här kan vara sista gången jag får henne att rodna" - Breaking Dawn, sid. 69
  8. "Så stugan står fortfarande kvar? Jag trodde nästan ni skulle ha ödelagt den vid det här laget. Vad gjorde ni i natt då? Diskuterade stasskulden? - Breaking Dawn, sid. 490
  9. "Det är lite svårt att känna sig säker när man är omringad av varulvar stora som hästar" - Breaking Dawn, sid. 745
  10. "Har Edward berättar hur många hus jag och Rose slog sönder?" - Breaking Dawn, sid. 386
[översättning från Eng - Sve: KLS Crew]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du göra ett länkar byte med mig :) ?

2011-12-04 - 21:22:20
URL: http://perfectbieber.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback