'IMMORTALS 3D' PREMIÄR: 2 DAGAR KVAR!

Nu är det bara två hela dagar kvar tills Immortals 3D slår igenom biograferna i världen [därmed Sverige] och vi på KellanLSweden vill veta om just DU kanske ska gå och se filmen på bio?

Jag [Alexandra] ska gå och se filmen, tycker den låter hur spännande som helst och vill verkligen se Kellan som rollen Poseidon, han verkar så häftig! Filmen är däremot tyvärr från 15 år, så yngre undomar kan tyvärr inte gå och se den, men jag är i alla fall tacksam över att jag fyllde 15 det här året! :)




SNABB INFO
Film: Immortals 3D
Åldersgräns: 15 år
Regissör: Tarsem Singh
Genre: Drama, Action, Fantasty
Speltid: 1h 44min
Kellan's roll: Poseidon
Premiär: 11 nov 2011

HANDLING
Efter att de grekiska krigarna till slut vunnit över Titanerna, dyker ett nytt hot upp mot dem. Med enorm kraft, deklarerar Kung Hyperon krig mot hela mänskligheten. Med sin blodtörstiga och vansinniga armé söker Hyperion genom Grekland efter den legendariske Epirus båge, ett vapen med obeskrivlig kraft, som smidits i himlen av självaste Ares. Om vapnet hamnar i kungens ägo, kan det förgöra hela mänskligheten, till och med förinta gudarna. Men de forntida lagarna förbjuder gudarna att ingripa i mänskliga konflikter och gudarna förblir maktlösa mot Hyperion och hans armé. Tills bonden Theseus kliver fram som deras enda hopp, hemligt utnämnd av Zeuz själv.

HD TRAILER

[källa]
[Bildkälla]

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback